بتفكر في سرير بدورين؟ شوف منه 3 أشكال بالتأكيد هينولوا اعجابك!

بتفكر في سرير بدورين؟ شوف منه 3 أشكال بالتأكيد هينولوا اعجابك!

لما بتفكر في السراير اللي بدورين بييجي في دماغك شكل واحد كدا معين كلنا كبرنا عليه، صح؟ شكل مفيهوش ابداع شوية وممكن يخلي شكل الغرفة ممل نوعًا ما...


أدى النقص دا في ستايلات السرائر المكونة من طابقين إلى ملل الأشخاص من نوع هذا المنتج لفترة طويلة، مما جعل من المستحيل على الأطفال أن يحبوه كسرائرهم، واللي ممكن ميخلي ميعاد النوم صعب على الأهل. وهو الشئ اللي خسارة ننسى مميزاته بسبب تصميمات قديمة، فيكفي المساحات اللي بيحفظها السرير بدورين.


لكن CHIC HOMZ هنا من أجل الإنقاذ! عشان عارفين أن الستايلات القديمة والرتيبة بيتم تجاهلها على نطاق واسع الآن، فقدمنا ​​لك ثلاثة تصميمات جديدة لإطارات سرير بدورين هتحبها جدًا!


سرير بطابقين بلمسة عصرية

لا يبدو طفوليًا وليس ضيقًا، سيصبح السرير المفضل لدى الجميع: الأطفال والكبار كذلك.

في حين أن السرائر المكونة من طابقين مشهورة عمومًا بكونها أسرة الأطفال، يمكنك الحصول عليها لك ولزملائك في الغرفة إذا كنت تعاني من ضيق في المساحة، أو إذا كنت لا تزال تشارك غرفة مع أحد الأشقاء، أو إذا كنت ترغب فقط في الحصول على سرير إضافي سرير لو جالك ضيوف.


يمكنك الاختيار بين الأسود والأبيض والرمادي المطفي مقابل 5،333 جنيه فقط من هنا.


سرير مودرن بدورين

 هيكل سرير بطابقين بقاعدة أكبر


محتاج أحجام مختلفة للسريرين ومش عايز تدخل في دوامة العمولة؟ مفيش مشكلة! لو احتاج أحد الأطفال إلى مساحة أكبر والآخر لا يحتاج، فهيكون ده مناسب تمامًا لبيتك، زي قطعة بازل كدا!

ستتاح لك الفرصة لاختيار اللون الملاءم للغرفة، سواء كان أسود أو أبيض ماط.

يمكنك شراء هذا السرير من هنا بسعر 5،333 جنيه فقط الآن!

 

سرير بدورين

 سرير من طابقين أنيق وبسيط


إذا كان في بالك شيء أكثر "بساطة" ومش تصميم مميز أوي.فهيكون السرير ده هو المفضل ليك من بين المجموعة! تصميم السرير مش هيخلي فرصة لتناقض تصميمه مع غيره نت الأثاث لأنه هيليق على كله! بل على العكس: بساطته هتبين الديكور والجهد اللي بذلته في بقية الغرفة.


وآن كنت تفضب لون معين، فالسرير بيتم تخصيص لونه ليكون على ذوقك واللي يناسبك!


لو انت في عجلة من أمرك للحصول على المنتج اللي عايزه قبل نفاد المخزون؟ احصل عليه هنا الآن مقابل 4999 جنيه فقط!

سراير بدورين

لو خلصت السراير اللي بدورين اللي محتاجها وعايز سراير تانية عادية، اتفرج على هذه الصفحة اللي فيها تنوع من أشكال السراير اللي هيعجبك ويشدك تشريهم!


لكن إن كنت بتتسوق لشراء أثاث جديد وتزينه من الصفر، فصفحتنا الرئيسية هتكون مكان مناسب لبدء البحث على المنتجات التي قد تحتاجها، فلن تجدها في مكان آخر بهذه السهولة!

العودة إلى المقالة